Men hörrni, nu är det hög tid att jag drar igång igen tycker jag!

Hohoho! Nu så här efter semestertider har jag det stora nöjet att presentera min nya sida! Ja, ni som känner mig vet att det antagligen har tagit 2 månader för mig att lyckas prestera detta. Men nu är jag  alltså klar. ( Hurra)
Det har framförts vissa klagomål att min tidigare sida var för rosa, vilket för mig låter som nåt ouppnåligt, men visst alla gråa trista karlar som påpekat detta, här kommer en stilren design. Well, jag ville inte göra avkall på all färg och vad kan passa bättre än lite fjäderboa.
Annars är allt som vanligt. Ni kommer få följa mitt glamorösa liv i sus och dus, lyx och flärd...yeah, right! Här presenteras inget annat än den osminkade krassa sanningen. Som vanligt kommer jag lotsa er genom djungeln av tveksamma figurer, ogenerat klampa runt på ömma tår, lämna samhällsgranskande rapporter (hmm) och delge er funderingar kring vad som händer i min otroligt spännande vardag. 
Håll i hatten, så får vi med spänd förväntan se vad hösten bär i sitt sköte.
Ps. Ni smygare som sitter hemma och "gillar" i hemlighet, kom ut ur garderoben och tryck nu på knappen istället!
Tyvärr har jag ingen "ogilla-knapp så ni som upprörs får helt enkelt skriva nåt argt eller låta bli att läsa :)
Everlasting

Men vilken snygg header du skaffat dig!

Svar: Tackar, tackar! Det var lite av ett äventyr men funkade till slut :)
snutjenny.blogg.se