RÄDDARE I NÖDEN FÖR TVÅNGSNEUROTIKERN!

                
             Dessa är räddare i nöden för nån med mina tvångstankar!

Det här mina vänner, är ren och skär LYCKA!!!

Varför ser inte alla flaskor ut så här? Jag är kanske lite petigare än de flesta, men mitt badrum går i grönt och svart och inte tusan kan jag då blaffa upp tex. en blå duschkrämsflaska på hyllan. Alltså har jag de senaste åren först och främst fått välja hårprodukter och duschkrämer utifrån färg och inte doft. Men bara för att en flaska är grön eller vit innebär det inte att den är snygg eller doftar önskvärt. ( Ber om ursäkt om folk i min närhet varit missnöjda eller känt obehag.)

 

Men nu stiger alltså H&M fram och lanserar en förtjusande serie!! Enkelt rent kantigt och alldeles alldeles UNDERBAR!

Eller ja, i alla fall duschkrämen. Den är både snygg och doftar gott.

Gällande " parfymen" i makalöst härlig svart förpackning ska jag låta doftomdömet vara osagt, den ska nämligen bara stå och se fin ut där på handfatet. För vem kan motstå en så fantastisk pjäs!?

 

AnnaPanna

Snyggt!

snutjenny

helt FANTASTISKT & GENIALISKT