Vitaminintolerant?

Har just varit och handlat efter att ha konstaterat att jag inte hade NÅN mat hemma. När jag nu packade upp mina varor och öppnade frysen såg jag åter igen den överfulla översta lådan. Ni vet den där som man förvarar det nyttigaste i,grönsaker .  Hos mig är just den lådan alltid full. Inte för att den ständigt fylls på utan för att jag aldrig öppnar den. Gång på gång anser jag att hemmet är helt tömt på mat,trots en vitaminbombad låda som bara väntar på att få möta ljuset. Uppenbarligen blandar jag hellre en proteindrink till middag än att koka broccoli. Men jag gör mina tappra försök,trots att vi alla vet att grönsaker lämpar sig bäst på hamburgare och till tacos. De tappra försöken stannar just vid inhandling för när jag i perioder gett mig den på att gnaga grönt mår jag vansinnigt dåligt i flera dagar. Kan det möjligen vara så att frukt och grönt inte är till för alla? Om nu folk inte tål laktos eller gluten så kanske jag helt enkelt inte tål vitaminer. Japp,så måste det förstås vara. Lika bra att jag går och hämtar min Nogger på en gång.