Sen när ansågs desperation attraktivt?!

Nu är vi tillbaka på området "nätdejting"
14 400 karlar har nu besökt min profil och som ni säkert förstår är spridningen på dessa stor. Allt i från 20-åringar som ber att bli omhållna och således får mig att känna mig äldre än nånsin förr, till 60-plusare som frågar om jag gillar högklackat och således får mig att känna mig smutsigare än nånsin förr.
När dessa män skickar mail till mig är inledningarna mycket varierande. Vanligast är nog typen: "Hej. Snygg du e. Hur e läget?" Detta är ju inga ord som väcker mitt intresse direkt, men visst jag vet också att det kan vara lurigt att hitta på en bra inledande hälsning.
Sen har vi de här personerna som drar på lite väl i starten:" Grattis! Jag har valt ut just dig bland alla tjejer här" skriver tex Romeo 53 år. Eller " hej fina flicka, jag tror du kan bli en bra mor till mina barn" skriver 22-åringen från Pakistan som mäter 155 cm över marken.
Men det värsta hittills kom nog idag. Jag har ingen aning hur han resonerar, om han ens gör det. Ett sånt här mail får nog även den mest ömmande människan att dra öronen åt sig.

- "hej.. whats up? vill prata med mig? verkligen bli uttråkad inget att göra .. ingen flicka i livet .. det verkar som jag är i helvetet :(( vill börja gå ut någonstans? du är så vacker.. kram

Men om nån mot förmodan blev intresserad så kan ni få användarnamnet av mig. Han nappar nog oavsett!