Endast strypt flöde hjälper mot tungt missbruk.

Ni vet, när man går in den där bubblan. Dit ingen kan nå en. Där varken begränsningar eller vett finns.
Tiden försvinner och världen utanför får hålla på bäst den vill.
Vill inte, kan inte sluta. Lite till, behöver bara lite till...
Ingenting runt om kan tränga sig på.
När man säger till sig själv, trots att man egentligen förstår att det räcker: Lite mer, bara lite. Imorrn lovar jag att bättra mig! Men jag behöver mer, bara lite, nu..
Imorrn lovar jag att ta mig i kragen för det här är inte hållbart.
Telefonsamtal nonchaleras, måltider halkar efter. tvätthögen stiger...
Men jag behöver bara lite mer....allt annat kan vänta.
Längtan till nästa..
Kan nästa slå högre, ge större tillfredsställelse?
Lite till, sen lovar jag att sluta..bara lite till.
Men just som du inser att du faller mot botten...
skriver Netflix att inga fler avsnitt finns att tillgå.
Hej jag heter Jenny och jag är serienarkoman.
Nästa gång måste jag kolla hur många säsonger det egentligen finns innan jag börjar följa en serie.
Helst bör det väl räcka med en.