Skulle inte kalla mig nitisk men kan förstå om andra gör det.

Nu är jag hemflyttad sedan nästan en vecka och håller för fullt på att boa in mig i min nyrenoverade lägenhet.
Tiden hemma hos mor var fantastisk men det är ju alltid bäst när man har sina egna saker omkring sig. Tex en fjärrkontroll. Det känns väldigt lyxigt att zappa på tv:n utan att behöva ligga på alla fyra och trycka PÅ tv:n.

Innan alla möbler skulle ställas i ordning var det dags för en rejäl städning. Givetsvis inklusive fönsterputsning då en killkompis i höstas påpekat att det var förvånansvärt att jag, som är så ordningsam, hade så vansinnigt skitiga fönster. Det tog ju rätt hårt på mig så nu finns det nog ingen i Bromma som har renare fönster än mig. Och inte heller element, för de har jag nu rengjort enligt konstens alla regler.
Började med att dammsuga mellan, det blev inte helt bra.
Fortsatte med att lirka in trasan mellan för att komma åt ordentligt, det blev inte heller helt bra.
Lade mig på golvet och skrubbade elementen med tandborste, då blev det FANTASTISKT.
Visst tog det lååång tid men vägen till perfektion är sällan enkel.