Ledsnar man på att uppvakta ligger en förolämpning alltid nära till hands.

Första mejlet från denna, för mig ointressanta människa, dök upp för ca fem månader sedan.
Då liknade han mig vid en person som jag genast trodde skulle vara någon skön modell. Jag googlade namnet och insåg att han tyckte jag såg ut som en rollfigur i ett dataspel.
Sedan har han envist hört av sig med en rad genomtänkta raggningsrepliker.
Trägen vinner! kanske har fått honom att fortsätta trots uteblivna svar.
Tråkigt nog har jag raderat flertalet mejl men tre godbitar finns ändå kvar.
 
 
Men om man så ihärdigt försöker charma en kvinna som ser ut som en tv-spelskrigerska är det klart att tålamodet tryter när man aldrig kommer till duell med denna.
Va fan, jag har ju tom sagt att hon ser ut som en modell, vad mer kan hon begära?!
Nä, nu är det nog. tänkte han antagligen och formulerade en lika genomtänkt förolämpning:
 
 Den sved ju verkligen. Ungefär lika mycket som jag gladdes åt de tidigare.