"Vill du bli mitt verktyg till tillfällig njutning?"

Män. De kommer i olika former, precis som kvinnor.
Det finns de som är finkänsliga, och de som är mindre finkänsliga.
Det finns de som är direkta, och de som är mindre direkta.
Däremot har jag ingen erfarenhet av hur kvinnor beter sig just gällande det ämne jag idag tänker beröra, därför håller jag mig till det jag vet mest om. Möjligen har andra större visdom om hur kvinnor beter sig inom detta område....
Men nånting säger mig ändå att detta är något som främst gäller män.

När en kille man inte träffat på flera år exempelvis hör av sig med:
"LIGGA?"
Vad är det? Hur tänker man då? Formuleras den korta raden med självsäkerhet: Den här personen kommer antagligen nappa på betet direkt! Jag looovar att hon suttit hemma de senaste åren och bara väntat på att jag ska ställa den magiska frågan! Så fort dessa fem bokstäver dyker upp på hennes skärm kommer hon hoppa av glädje över att just jag tänker på henne när det rycker i snöret. Hon kommer känna sig så vansinnigt lyckligt lottad och utvald att hon lägger allt annat åt sidan. Jag menar, med den frågan lär vi inte behöva nåt förspel heller.
 
Mest av nyfikenhet alltså. För jag har förmodligen inte ägnat vederbörande en tanke de senaste åren.
Håller dessa karlar för givet att de figurerar i några erotiska fantasier som bara väntar på att förverkligas?
Nån finess kan man väl ändå förvänta sig, eller?
Nej. Inte alltid.
Jag har så vansinnigt svårt att föreställa mig själv i en liknande situation. Att jag är så fasligt sugen på fysisk närhet att jag bestämmer mig för att skriva till en gammal flamma...
" Vill du fika och hångla?"
översatt: jag vill använda dig som verktyg till njutning, ingenting annat, bara så du vet.
Det kanske hade varit möjligt att nå just det målet utan att låta lite gubbslemmig.
Det är fullt möjligt att klimax nåtts om en liten middag föreslagits. Då hade antagligen det tänkta målet ändå gått att läsa mellan raderna..Eventuellt alltså.
Troligen inte. Men lite stil och finess kan väl vara på sin plats? Det borde rimligen även påverka frågeställarens stolthet.
 
 
Emma

Dom kanske varit inne på flashback.
https://www.flashback.org/t1175251

Svar: Ja jösses, är det därifrån eländet kommer ifrån? Inte omöjligt :)
snutjenny.blogg.se