En liten frågeställning till Ving

Bästa Ving. 
Jag har nu landat såväl fysiskt som mentalt efter 14 dagar i Side där jag bodde på ert hotell Side Ally. 
Jag ville ta ett par dagar innan jag började skriva till er så att jag kan formulera mig med god ton och få fram mina åsikter på lämpligt vis. 
Jag vet att det är första året ni arrangerar resor till nämnda hotell och jag förutsätter självklart att en representant från er har bedömt det som skäligt att betala 15 400 kr (ensam resenär) för att bo på detta hotell i två veckor, men jag vill ändå försäkra mig om att så är fallet. 
Hotellet som renoverats -15 har visserligen fått fasaden ommålad och även rummen har fått sig en släng av penseln, men badrummets standard är under all kritik (svartmögel och trasiga kakelplattor/fogar) och rummets AC ser ut att vara en kvarleva från 70-talet (Dagstemperaturen utomhus var ca 36° varje dag, så lite svalka i rummet hade varit att föredra.) och fungerade ungefär lika effektivt som att nån ur personalen fått i uppdrag att blåsa på en under natten. 
Vilket många av dom säkert hade ställt upp på eftersom sju utav dom frågade efter mitt telefonnummer/ bjöd ut mig/ gav mig kärleksbrev. 
Samma antal anställda tyckte också att det var i sin ordning att klaga på sitt jobb och talade gärna om för mig hur hemskt tråkigt det var att jobba på hotell. 
Det var ändå imponerande att de kunde formulera dessa känslor eftersom personalen i receptionen talade så bristfällig engelska att det involverades tre stycken för att förstå att minibaren i mitt rum läckte vatten över golvet, och att det tog tre dagar att förklara att jag gärna ville ha min "don't disturb"-skylt tillbaka efter att städerskan tagit den. 
Apropå städerska och bristfällig så var även städningen något som det inte var så noga med. 
Dels gjordes den knappt och dels var det inte helt säkert att jag fick återvända till ett rum som hade: handdukar tandborstglas eller toalettpapper. 
 
"I lugna omgivningar ligger hotell Side Ally" men det bör kanske förtydligas att det är allt annat än rofyllt? 
Hotellets underhållningsteam skriker sig nämligen hesa bland gästerna mellan kl 10-24 varje dag och ljudvolymen står stadigt på max.
 
Maten som serverades var tämligen enformig , som den brukar vara på all inclusive, men som gammal kallskänka lockades jag inte nämnvärt att förse mig från faten med kallskuret som stod utpacerade utan nån som helst kyla i sikte, eller från de ljumma varmrättskantinerna. 
 
Många ur hotellets barpersonal var så otrevliga att det hade känts bättre om de bara valt att peka finger åt mig. 
 
Som sagt, jag vill bara försäkra mig om att nån från er varit på plats och bedömt priset som skäligt?